Aa
پرتال استانداری آذربایجان شرقی
يکشنبه 3 بهمن 1400
En
تاریخ : يکشنبه 7 آذر 1400
کد 4985

در نخستین جلسه ملاقات مردمی؛

استاندار آذربایجان شرقی صمیمانه پای درددل مردم نشست

اولین جلسه ملاقات مردمی استاندار آذربایجان ‌شرقی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان برگزار شد.
عابدین خرّم در این ملاقات صمیمی، به نوبت پای اظهارات مراجعه‌کنندگان نشست و پس از مطالعه مستندات ارائه‌شده از سوی آنان، دستورهای لازم برای حل مسائل و مشکلات را به مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ابلاغ کرد.
 
در این ملاقات، مشکلات و مطالباتی از قبیل بروکراسی‌های اداری، مسائل شهرداری، منابع طبیعی، موانع تولید، کسب‌وکار و ترخیص کالا و مشکلات زیست‌محیطی از سوی مراجعه‌کنندگان مطرح و پس از صدور دستور پیگیری از سوی استاندار، پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات توسط مدیران اجرایی انجام شد.
 
استاندار آذربایجان ‌شرقی در پایان جلسه ملاقات عمومی، در یک گفت‌وگوی خبری با یادآوری اهداف ملاقات مردمی، از رویکرد جدید رسیدگی به مشکلات و مراجعات خبر داد.
 
خرّم اظهار داشت: یکی از ابزار خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنان، رسیدگی حضوری و موردی به مسائل و مشکلات شهروندان است.
 
وی با تاکید بر هدفمند و اثربخش بودن ارتباطات مردمی، خاطرنشان کرد: اراده دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بر این است که از رهگذر ارتباط مردمی و مراجعه حضوری، بخشی از آلام و مسائل مردم مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی هم به شیوه‌های رسیدگی به مراجعات و ثبت مسائل در سامانه ارتباط مردمی (111) اشاره کرد و گفت: مجموعه‌ای از خادمان مردم در استانداری همواره آماده‌اند تا موارد ثبت شده در این سامانه را به دستگاه‌های مربوطه برای پیگیری ارجاع و موارد مهم را از طریق ملاقات مردمی به سمع و نظر استاندار برسانند.
 
سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.
 
این سامانه از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است و با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.


سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
 
آلبوم تصاویر ملاقات مردمی استاندار

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 7 آذر 1400
  • توسط مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی