Aa
پرتال استانداری آذربایجان شرقی
پنجشنبه 7 بهمن 1400
En
تاریخ : يکشنبه 19 دي 1400
کد 5208

برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم انجام شد؛

ملاقات رودرروی استاندار آذربایجان شرقی با تعدادی از شهروندان

استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز (یکشنبه) به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، میزبان تعدادی از شهروندان بود و به صورت حضوری، مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی آنان را بررسی کرد.
عابدین خرّم در این ملاقات صمیمی، در گفت‌وگوی رودررو با مردم، پس از آگاهی از مسائل، مشکلات و پیشنهادهای مراجعه‌کنندگان، دستورهای لازم برای حل مشکلات را به مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ابلاغ کرد.
 
در این ملاقات که مراجعه‌کنندگان آن از طبقات و گروه‌های شغلی مختلف بودند، مشکلات و مطالباتی از قبیل حقوق کارگران، حمایت از تولید داخل، عملکرد شوراها و شهرداری، بهداشت و درمان، تامین امکانات زیرساختی و حمایت از سرمایه‌گذاری مطرح و پس از صدور دستور پیگیری از سوی استاندار، پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات توسط مدیران اجرایی انجام شد.
 
سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.
 
این سامانه از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است و با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
 
کلیه مسائل و مشکلات مردم که از طریق سامانه 111 طرح می‌شود، به دستگاه‌های ذی‌ربط ارجاع داده می‌شود و دستگاه‌ها موظف به پیگیری و حل مشکلات طرح‌شده در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی خود می‌باشند.
 
آلبوم تصاویر ملاقات مردمی استاندار

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 19 دي 1400
  • توسط مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی