جمعه 19 ارديبهشت 1404
تاریخ : پنجشنبه 18 ارديبهشت 1404
کد 14507

اطلاعیه؛

زمان و نحوه تحویل مدارک داوطلبان پذیرفته‌شده در مرحله تکمیل ظرفیت دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای از داوطلبان پذیرفته‌شده در مرحله تکمیل ظرفیت دوازدهمین دوره آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی خواست تا مدارک خود را طبق زمان‌بندی مندرج در این اطلاعیه به واحد مربوطه تحویل دهند.
در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع آن دسته از داوطلبان گرامی که در مرحله تکمیل ظرفیت دوازدهمین دوره آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی از طریق تماس تلفنی و پیامک ارسالی به عنوان جایگزین اعلام شده‌اند می‌رساند جهت ارائه مدارک و تکمیل فرآیند بررسی شرایط عمومی و اختصاصی، در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۴، به‌صورت حضوری و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به محل اعلام‌ شده مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز:
1- پرینت کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک
2- 4 قطعه عکس 4 x 3 پشت‌نویسی شده (در سال جاری گرفته شده باشد)
3- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
4- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
5- اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت‌نام شده در آزمون مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن                                            
6- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان
7- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی‌نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولان سهمیه ایثارگران)
8- اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی‌نامه از سازمان بهزیستی با امضای مدیرکل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان (برای معلولان)
9- ارائه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر
- ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و  فرزندان (براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، موضوع مصوبه شماره 278/69385 مورخ 19/8/1400 مجلس شورای اسلامی)
- ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی‌شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیررسمی و تمام‌وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/1357 تاکنون)

10- ارائه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها
• شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال‌های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
• استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا  با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکان‌پذیر خواهد بود:
الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد  تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه
ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.


 
 
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 18 ارديبهشت 1404