Aa
Aa
دوشنبه 29 دي 1399
En
وب سایت قدیمی
معرفی استان
موقعیت جغرافیایی
پیشینه تاریخی
تقسیمات کشوری
ظرفیتهای استان
آمار و اطلاعات
نقشههای استان
استانداری
معرفی استاندار
تاریخچه استانداری
شرح وظایف
نمودار سازمانی
استانداران پیشین
معاونتها
معاونت توسعه مدیریت و منابع
معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی
معاونت هماهنگی امور اقتصادی
معاونت هماهنگی امور عمرانی
دفاتر ستادی
حوزه استاندار
اداره کل حراست
دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد
روابط عمومی
اداره کل امور بانوان و خانواده
هسته گزینش
هماهنگی امور ایثارگران
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دفتر برنامهریزی، نوسازی و تحول اداری
اداره کل امور اداری و مالی
دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت
معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی
دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری
دفتر امنیتی و انتظامی
دفتر امور اجتماعی و فرهنگی
اداره کل پدافند غیرعامل
گروه تشکلهای مردمنهاد
معاونت هماهنگی امور اقتصادی
دفتر هماهنگی امور اقتصادی
دفتر جذب و حمایت از سرمایهگذاری
معاونت هماهنگی امور عمرانی
دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک
دفتر امور شهری و شوراها
دفتر امور روستایی و شوراها
اداره کل مدیریت بحران
فرمانداریها
فرمانداری آذرشهر
فرمانداری اسکو
فرمانداری اهر
فرمانداری بستانآباد
فرمانداری بناب
فرمانداری تبریز
فرمانداری جلفا
فرمانداری چاراویماق
فرمانداری خداآفرین
فرمانداری سراب
فرمانداری شبستر
فرمانداری عجبشیر
فرمانداری کلیبر
فرمانداری مراغه
فرمانداری مرند
فرمانداری ملکان
فرمانداری میانه
فرمانداری هریس
فرمانداری هشترود
فرمانداری هوراند
فرمانداری ورزقان
دولت و مردم
فرایندهای خدمات
میز خدمت الکترونیکی
میز خدمت حضوری
ضوابط و مقررات
حریم خصوصی
توافق سطح خدمات
راهبرد مشارکت
سوالات متداول
تماس با ما
محمد حسنزاده خانمیری
مدیرکل امور اداری و مالی
شماره تلفن دفتر: 35291717 - 041
شرح وظایف
١- نظارت و راهبري كليه امور پرسنلي و اداري كاركنان استانداري، فرمانداري ها و بخشداري ها در حدود اختيارات قانوني تفويض شده.
٢- نظارت بر فرآيند قانوني و كليه تشريفات استخدام و تهيه و صدور احكام استخدامي كاركنان استانداري و واحدهاي تابعه در حدود اختيارات تفويض شده.
٣- هدايت امور مربوط به تكميل و تنظيم پرونده هاي پرسنلي و تهيه خلاصه پرونده كاركنان استانداري.
٤- نظارت بر اجراي مقررات انضباطي كاركنان استانداري.
٥- نظارت بر تهيه و صدور احكام مرخصي هاي كاركنان استانداري در حدود قوانين و مقررات مربوط.
٦- راهبري اجراي طرح طبقه بندي مشاغل و برنامه ريزي و پيگيري تشكيل كميته مربوطه.
٧- نظارت بر تهيه و صدور احكام انتقال، انتصاب و مأموريت مستخدمين در حوزه استانداري و واحدهاي تابعه بر اساس قوانين و مقررات
٨- نظارت و راهبري امور پرسنلي، بازنشستگان و موظفين استانداري و واحدهاي تابع.
٩- نظارت بر تهيه احكام مربوط به برقراري حقوق و مزايا (اعم از مستمر يا غيرمستمر) در مورد مستخدمين استانداري و واحدهاي تابع
١٠- هدايت امور مربوط به ثبت و نگهداري تمامي آمار و اطلاعات پرسنلي بر اساس احكام صادره به منظور استفاده در برآورد اعتبارات جاري استانداري و واحدهاي تابع.
١١- نظارت بر اقدامات لازم به منظور برقراري تسهيلات رفاهي كاركنان استانداري و واحدهاي تابع.
١٢- كنترل و تائيد نهايي دريافت، ثبت و توزيع كليه مكاتبات عادي استانداري اعم از وارده يا صادره.
١٣- نظارت بر روند مكاتبات و تفكيك و ارجاع نامه هاي رسيده به واحدهاي مربوط و پيگيري در اين زمينه به منظور تسريع در انجام امور.
١٤- نظارت بر عملكرد دبيرخانه و نحوه نگهداري كليه مكاتبات و اسناد و مدارك و اوراق عادي استانداري و انجام امور اداري.
١٥- كنترل امور مربوط به نگاهداري دفاتر اعتبارات و تأمين هزينه ها بر اساس اعتبارات تخصيصي به تفكيك مواد و برنامه.
١٦- نظارت بر امور مربوط به دريافت ها و پرداخت هاي مستمر و غيرمستمر مطابق اعتبارات مربوط و حواله هاي رسيده.
١٧- نظارت بر تهيه و تنظيم و صدور اسناد هزينه و پرداخت هزينه هاي مستمر و غيرمستمر استانداري و ثبت ارقام هزينه در دفاتر مربوط.
١٨- كنترل نهايي ليست حقوق و مزاياي كاركنان استانداري.
١٩- نظارت بر انجام امور مرتبط در وصول وجوه اعتبارات بر اساس درخواست هاي صادرشده.
٢٠- نظارت بر انجام وظايف مربوط به تسجيل طبق محاسبات عمومي اختيارات تفويض شده.
٢١- رسيدگي نهايي به اسناد هزينه ازنظر تكميل مدارك و انطباق با قوانين و مقررات مربوطه.
٢٢- نظارت بر تهيه فهرست مطالبات كاركنان از بابت ديون سنواتي و غيره و ارسال آنها به مراجع ذيربط.
٢٣- كنترل نحوه نگهداري و تنظيم حساب اعتبارات و تعهدات و ديون و تهيه گزارش هاي لازم.
٢٤- نظارت بر تهيه لوازم موردنياز و انجام تعميرات ساختمان و اموال و اثاثيه استانداري طبق مقررات و حدود اعتبارات.
٢٥- كنترل نهايي حساب انبار و اسناد خريد.
٢٦- نظارت بر انجام امور حمل و نقل، پشتيباني و رفاهي كاركنان استانداري.
٢٧- هدايت و برنامه ريزي و اجراي ارزش يابي سالانه و نظارت بر رسيدگي به شكايات ارزش يابي شوندگان.
٢٨- بسترسازي و فراهم آوردن زمينه هاي لازم براي پرورش نيروي جايگزين با تأكيد بر مواردي از قبيل انتقال تجربيات، ارائه آموزش هاي لازم و مشاركت دادن در انجام امور، تفويض اختيار.